Masszázs, izom- és ízületi kimozgatás, kinesio tape

Dienes Csilla masszőr

  • gyógymasszázs
  • sportmasszázs
  • frissítő masszázs
  • kinesio tape
  • fülakupunktúrás kezelés

Bejelentkezés telefonon a 06-70/603-4830-as telefonszámon!

 

Kovács Gábor csontkovács, masszőr

  • izom- és ízületi kimozgatás (csontkovácsolás)

Bejelentkezés telefonon a 06-30/641-4253-as telefonszámon!

Szolgáltatásaink:

Klasszikus- vagy svédmasszázs:

masszázs

A klasszikus vagy svédmasszázs az egyik legrégebben alkalmazott, fizikai gyógyeljárás.
A masszázs a test felületén történő, meghatározott műfogásokkal végrehajtott, terápiás céllal végzett mechanikai ingersorozat. A szervezetnek ezekre az ingersorozatokra adott válaszreakciói hozzák létre a regressziós vagy a gyógyulási folyamatokat, a masszázs jótékony hatásait.
Napjaink feszült, túlhajszolt és toxikus világában egyre nagyobb jelentősége van az ellazító, a nyugtató, a regeneráló és a méregtelenítést elősegítő svédmasszázsnak. A testen keresztül hatást tudunk vele gyakorolni a lélekre is. A masszázs során alkalmazott mechanikai ingerek elősegítik a sejtek, szövetek, szövet-rendszerek, és ezáltal az egész szervezet optimális működését, harmóniáját. A masszázsfogások amellett, hogy ellazítanak, felüdítenek, oldják a feszültséget, regenerálnak is. A mozgásszervi betegségekben, ízületi fájdalmakban, reumatikus panaszok esetén sok esetben önállóan is megállja a helyét a terápiás eljárások között. A rugalmasság, a fiatalság, a fittség megőrzéséhez elengedhetetlenül fontos, a modern wellness része.

Kinesio tape:

Dr. Kenso Kase, japán kiropraktőr a módszer kifejlesztője. A tape, magyarul tapasz a bőr “utánzata”, egy pamutrétegből, illetve hátoldalán egy hullámszerűen felvitt akril ragasztórétegből áll. Lég-, és vízáteresztő: lehet vele zuhanyozni, úszni. A kinesio tapasz kémiai hatóanyagtól mentes, pusztán mechanikus módszer, mely megfelelő felhelyezési technikával a szervezet öngyógyító folyamatait segíti.

A kinesio tape technika lényege:

A tape felhelyezését kineziológiai tesztek alapján fejlesztették ki. A bőrhöz nagyon hasonló elasztikus anyaga bőr és a bőr alatti kötőszöveten keresztül a reflexkörök aktiválásával, pozitív jelzéseket közvetít testünknek, melyek meggyorsítják a regenerálódást. A fájdalom és sérülés megelőzésében is használjuk, a kinesio tape stabilizálja a gyengült, sérült, műtött testrészeket. A kinesio tape hatása a ragasztás technikájától függ. Fájdalom,sérülés esetén a felhelyezéstől számított 3-5. napon várható a tape elsődleges hatása.

A kinesio tape felhasználási területei: sportsérülés, ficam izomhúzódás, izomfeszülés gerinc/porckorong problémák teniszkönyök térdfájdalom, ízületi gyulladás, Achilles- ín sérülés, gyulladás, sarokfájdalom, sarkantyú, fejfájás, migrén, ínhüvely gyulladás, sérülés megelőzés, ödéma csökkentés.

Fülakupunktúra:

  • fogyókúra elősegítésére(csökkenti az étvágyat)
  • stresszoldásra
  • dohányzásról való leszokás elősegítése
  • a megvonással járó tüneteket csökkenti
  • méregtelenítésre
  • szenvedélybetegségek esetén

A megfelelő hatás elérésére érdekében kúraszerű alkalmazás ajánlott.

 

Izom- és ízületi kimozgatás:

csontkovács

A mai kor egyik legelterjedtebb problémája a gerincbetegség, gerincbántalmak. Sajnos kevesen tudják, hogy sok esetben műtét nélkül is lehetne vele élni, illetve közös munkával javulást elérni. A legtöbb ember kívülről (orvos, gyógyszer) várja a megoldást, de saját erőfeszítés nélkül nem lehet tartós eredményt elérni.

A kimozgatás, torna, masszázs nagyon sokat tud segíteni a leromlott állapoton, hosszabb-rövidebb ideig akár fájdalom nélküli időszakokat lehet elérni. A megfelelő, begyakorolt, átgondolt mozdulatokkal jelentősen javítható az életminőség. Kisebb átrendezésekkel (például íróasztalunk) jelentősen csökkenthetjük gerincünk terhelését.

A megelőzésre viszont nagyon kevés figyelmet fordítunk, bár ennek kellene a legnagyobb figyelmet szentelni! Ez ma még gyermekcipőben jár.

Ezért szívesen várunk mindenkit, aki az alábbi gondokkal küszködik:

  • fáj a nyaka, háta, dereka,
  • esetleg zsibbad valamelyik végtagja,
  • akinek reggel nehezen megy a felkelés, mert este „beáll a háta”,
  • akinek nap végére nagyon elfárad a háta,
  • aki ülőmunkát végez,
  • aki álló munkát végez,
  • aki úgy érzi, hogy az egyik lába „hosszabb”, mint a másik,
  • akinek nincs elég ideje testedzésre.

És azon keveseket, akik:

  • megelőzni szeretnék a problémák kialakulását,
  • vagy egyszerűen kíváncsiak és szeretnék felmérni állapotukat.